HomeKlantenserviceVeelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen in de SGP-webwinkel

Moet ik inlogcodes hebben om artikelen in de webshop te kunnen bestellen?

U kunt zonder inlogcode artikelen bestellen in de webwinkel. Wanneer u alle artikelen in de winkelwagen hebt geplaatst vult u uw gegevens in.

Hoe lang is de levertijd?

Binnen maximaal 5 werkdagen ontvangt u uw bestelling op het door u opgegeven adres. Houd dus bij uw bestellingen rekening met een levertijd en bestel op tijd!

Moet ik direct betalen?

U kunt direct afrekenen via iDEAL. Wanneer u kiest voor de bestelling op factuur, krijgt u een factuur thuisgestuurd of per e-mail toegestuurd. 

Hoe ontvang ik downloadbare bestanden?

In de webshop staan ook artikelen die als download bestand worden geleverd. Na het invullen van uw gegevens krijgt u per mail het downloasbestand toegestuurd.

Hoe worden de verzendkosten bepaald?

De verzendkosten worden bepaald aan de hand van uw gehele bestelling. Hierbij wordt gekeken naar gewicht en omvang. Deze kosten worden vermeld in uw winkelwagentje en passen automatisch aan wanneer u producten aan uw winkelwagen toevoegt of hieruit verwijderd. Voor de prijzen hanteren wij dezelfde tarieven als PostNL.

Tot hoeveel dagen mag ik mijn bestelling nog retourneren?

U kunt uw producten tot en met 14 dagen na ontvangst retourneren. Tijdens de bedenktijd willen wij u vragen zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Als u het product wilt retourneren kunt u dat melden via info@sgp.nl of  010-7200770. Nadat u een bevestiging van uw herroeping hebt ontvangen kunt u de gewenste producten retour zenden naar:

Partijbureau SGP
T.a.v. retourzendingen
Dinkel 7
3068 HB Rotterdam

Voor wie zijn rekening zijn de retourkosten?

De retourkosten komen voor rekening van de klant.